هزینه لابیاپلاستی با لیزر در شیراز | قیمت عمل زیبایی واژن

بزرگی لبه های داخلی واژن (لابیا مینورها) در بعضی از خانمها به حدی است که موقع ورزش، مقاربت یا پوشیدن لباسهای تنگ باعث ناراحتی آنها می شود. این افراد می توانند برای تغییر ظاهر لابیاهای بزرگ خود عمل لابیاپلاستی با لیزر را انجام دهند.
اغلب کسانی که مایل به این جراحی هستند، سوالات زیادی درباره هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر در شیراز از ما می پرسند که ما در این مقاله به بسیاری از آنها پاسخ می دهیم. برای دسترسی سریعتر به تیترها می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

فهرست مطالب

قیمت عمل لابیاپلاستی با لیزر در شیراز چگونه است؟

به گفته خانم دکتر سیده زهرا طباطبایی، جراح و متخصص زنان و زیبایی، اینکه هزینه لابیاپلاستی چقدر است کاملا بستگی به یک سری فاکتورها دارد که معمولا در جلسه مشاوره در مورد آن به مراجعین توضیح داده می شود. موارد زیر در فاکتور قیمت عمل زیبایی واژن در شیراز حساب می شوند:

ویزیت جراح لابیاپلاستی

یکی از هزینه های عمل لابیاپلاستی قرار ملاقات شما با جراحتان است. به طور کلی شما برای عمل لابیاپلاستی با لیزر ۳ مرتبه باید ویزیت شوید:

  1. اولین مراجعه برای معاینه لابیاها و تعیین نوع جراحی
  2. یک هفته بعد از عمل لابیاپلاستی برای بررسی جوش خوردن لابیاها، بخیه ها و وضعیت کلی واژن بعد از جراحی
  3. ۴ تا ۶ هفته بعد از عمل برای بررسی اینکه می توانید نزدیکی را شروع کنید.

اگر دچار عوارض لابیاپلاستی مثل عفونت، خونریزی و باز شدن بخیه ها شوید نیز باید به جراح تان مراجعه کنید. در نتیجه تعداد ویزیت های شما بیشتر می شود.

دستمزد جراح

یکی دیگر از عمده موارد فاکتور، دستمزد جراح است. جراحان قیمتهای متفاوتی دارند. انتخاب جراح با تجربه در انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر بسیار مهم است چون شما را از انجام عملهای ترمیمی نجات می دهد و نتیجه جراحی تان را رضایت بخش می کند.

جراح مجرب در انتخاب و اجرای تکنیکهای متنوع برش مسلط بوده و می داند چطور لابیا را بخیه بزند که باز نشوند و اسکار ندهند.

همه این موارد مهارت هایی است که با جراحی های متعدد و با تسلط به دانش و متدهای نوین بدست می آید. پس اگر به فکر انجام جراحی لابیاپلاستی هستید، توصیه می کنیم به جای انتخاب جراح با قیمت پایین تر به دنبال جراح مجرب باشید حتی به قیمت پرداخت هزینه بیشتر. البته همیشه قیمت بالا نشانه بهترین جراح بودن نیست.

قبل-و-بعد-از-لابیاپلاستی-با-لیزر

چرا انتخاب بهترین جراح لابیاپلاستی شیراز مهم است؟

بهترین جراحان لابیاپلاستی دستمزد بشتری دارند که خیلی طبیعی است. ولی انتخاب بهترین جراح در این عمل زیبایی مهم است؛ هر چند که هزینه عمل برایتان اهمیت دارد ولی نباید مبنای تصمیم گیری شما قیمت پایین تر باشد.

چون لابیاها بسیار حساس هستند و هر نوع خطای پزشکی می تواند منجر به صدمات جبران ناپذیری شود.

مثلا ممکن است به دلیل تجربه پایین جراح، شکل واژن بعد از لابیاپلاستی مطلوب شما نباشد و یا لبه های واژن هم اندازه و متقارن نباشند. در بعضی از موارد هم که بیماران بعد از عمل لابیاپلاستی ناموفق اول، برای ترمیم به مطب دکتر طباطبایی مراجعه کرده اند که تکنیکهای برش لابیاها و بخیه بسیار مشکل دار بوده و باعث باز شدن بخیه ها و مشکلات دیگر شده است.

چطور بهترین جراح لابیاپلاستی را پیدا کنیم؟

می توانید برای اطمینان از خوب بودن جراح لابیاپلاستی مورد نظرتان از مراجعین قبلی ایشان سوال کنید یا آلبوم کارهای قبلی ایشان را ببینید. در شبکه های اجتماعی ایشان را دنبال کنید و کامنتهای مراجعین قبلی را چک کنید.

برای عمل لابیاپلاستی با لیزر در شیراز بدون عوارض ناخواسته ای مثل بیحسی لابیاها، می توانید از تجربه و تخصص دکتر سیده زهرا طباطبایی، جراح و متخصص زنان و زیبایی در این زمینه بهره مند شوید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۹۱۷۷۵۳۸۸۹۳ تماس حاصل فرمایید.

تکنیک لابیاپلاستی

عمل لابیاپلاستی با تکنیک های مختلفی انجام می شود. انتخاب نوع تکنیک برش باید بر اساس فرم واژن به درستی انتخاب شود تا به نتیجه مطلوب برسید. اگر به بهترین مرکز برای انجام لابیاپلاستی در شیراز مراجعه کرده اید، نباید نگران این موضوع باشید.

نوع تکنیک برش روی هزینه عمل لابیاپلاستی تاثیر دارد. چون بعضی از تکنیک ها مثل تکنیک تریم ساده ترند و به زمان کمتری برای جراحی نیاز دارند. اما بعضی از تکنیکها پیچیده تر هستند و برش و بخیه آنها کار و زمان بیشتری می برد.

رایجترین-تکنیک-های-لابیاپلاستی

مدت زمان جراحی

بسته به تکنیک برش، عمل لابیاپلاستی بین یک تا دو ساعت انجام می شود. هر چه عمل مشکل تر باشد و زمان بیشتری ببرد، دستمزد جراحتان نیز بیشتر می شود که البته این موارد در جلسه معاینه و مشاوره قبل از عمل حتما با شما در میان گذاشته می شود. در ضمن، موارد زیر در طولانی تر شدن عمل جراحی موثرند:

  • همزمان با عمل لابیاپلاستی با لیزر لازم باشد عمل هودکتومی (کوچک کردن کلاهک کلیتوریس) را هم انجام دهید.
  • بخواهید عملهای زیبایی دیگر مثل تزریق چربی به واژن یا عمل تنگ کردن واژن در شیراز را نیز همزمان انجام دهید.
  • عمل های ترمیمی معمولا طولانی تر هستند. چون روی لابیایی انجام می شوند که مشکل دارد و دفرمه شده است.

هزینه جراحی های اضافی قاعدتا به هزینه عمل زیبایی واژن اضافه می شود. البته بدون شک ترکیب چند عمل همزمان به مراتب ارزان تر از تک تک عملها بصورت جداگانه خواهد بود.

نوع لابیاپلاستی

بسته به ضخامت بافت لابیا و مقدار بزرگ بودن آن لازم است از ابزارهای متفاوتی برای برش استفاده شود. بنابراین نوع عمل لابیاپلاستی و در نتیجه هزینه آن متفاوت خواهد بود. رایجترین انواع لابیاپلاستی در شیراز عبارتند از:

  • لابیاپلاستی با لیزر
  • لابیاپلاستی با آر اف واژن
  • جراحی لابیاپلاستی (با تیغجراحی)

در بین این روشها، جراحی لابیاپلاستی نیاز به اتاق عمل و دکتر بیهوشی دارد، بنابراین گرانتر از روشهای دیگر است.

انجام عمل های زیبایی دیگر

بعضی از خانم ها مایل هستند عمل های زیبایی دیگری مثل عمل واژینوپلاستی، پرینورافی یا عمل پرینه پلاستی در شیراز را همزمان با لابیاپلاستی انجام دهند. این نوع جراحی ها را نمی توان در مطب انجام داد، باید لبیاپلاستی در اتاق عمل انجام شود و هزینه بیمارستان به هزینه های جراحی تان اضافه می شود.

در بعضی از لابیاپلاستی ها لازم است که موقع برداشتن قسمتهای اضافی لابیا برای جلوگیری از بیرون زدن زیاد کلیتوریس، عمل هودکتومی هم انجام شود تا ظاهر واژن به خاطر بیرون زدگی کلیتوریس مردانه نشود. اگر جراح این کار را نکند، بعدا با پرداخت هزینه بیشتر مجبورید عمل هودکتومی را جداگانه انجام دهید.

آناتومی-واژن

وسایل مصرفی و آزمایش های لازم

موارد زیر روی قیمت لابیاپلاستی با لیزر تاثیر دارند:

  • وسائل یکبار مصرفی مثل کاور بیمار، کاور تخت، دستکس لاتکس و …
  • هزینه های استریل کردن محیط عمل و واژن
  • بیحسی موضعی و در صورت نیاز داروهای آرام بخش
  • تست پاپ اسمیر یا آزمایش های دیگری که لازم است قبل از لابیاپلاستی انجام دهید
  • نوع نخ بخیه؛ کیفیت و برند آن

هزینه های جراح و کادر جراحی هم جزء مواردی است که در هزینه های لابیاپلاستی لحاظ شده اند.

محل جراحی

اینکه در چه شهری جراحی کنید روی قیمت لابیاپلاستی تاثیر می گذارد. مثلا همیشه هزینه های لابیاپلاستی با لیزر در شیراز کمتر از انجام این جراحی در تهران است. همچنین انجام این عمل در مطب، بیمارستان خصوصی یا کلینیک های جراحی روی قیمت نهایی موثر است.

عمل لابیاپلاستی با بیمه

عمل زیبایی واژن تحت پوشش بیمه ها قرار نمی گیرد. چون این یک جراحی زیبایی به حساب می آید و بعضی بیمه ها صرفا هزینه ویزیت پزشک و بعضی از داروهای مورد نیاز را پوشش می دهند. پس برای خود عمل لابیاپلاستی باید تمام هزینه ها را شخصا پرداخت کنید.

لابیاپلاستی-لابیاهای-نامتقارن-در-شیراز

هزینه عمل لابیاپلاستی دکتر سیده زهرا طباطبایی در شیراز

همانطور که در بالا دیدید، فاکتورهای متعددی بر هزینه جراحی لابیاپلاستی تاثیر می گذارد. بنابراین واضح است که نمی توان یک قیمت مشخصی برای این جراحی تعیین کرد و آن را در سایت پزشکان گذاشت.

اگر می خواهید این عمل مهم را در شیراز با مناسبترین قیمت و بهترین نتیجه انجام دهید، بهترین کار این است که به مطب خانم دکتر سیده زهرا طباطبایی مراجعه کنید. ایشان با شنیدن خواسته های شما و معاینه لابیاها می توانند مشاوره های لازم را انجام دهند و هزینه های جراحی تان را تعیین کنند.

اگر به دنبال محدوده قیمت ها هستید هم می توانید با مشاوران زیبایی مرکز لابیاپلاستی دکتر طباطبایی مشاوره تلفنی داشته باشید. اما همچنان برای تعیین قیمت نهایی باید به جراح خود مراجعه کنید.

برای عمل زیبایی واژن با لیزر در شیراز با بهترین تکنیکهای لابیاپلاستی می توانید به مطب خانم دکتر سیده زهرا طباطبایی، جراح و متخصص زنان و زیبایی زنان در این زمینه مراجعه کنید. جهت رزرو نوبت یا اطلاع از حدود هزینه ها می توانید با شماره ۰۹۱۷۷۵۳۸۸۹۳ تماس بگیرید.

عمل لابیاپلاستی در شیراز

برای رفع مشکل هایپرتروفی باید با عمل زیبایی واژن قسمتهای اضافی لابیامینورها را برداشت. برای انجام این جراحی ابتدا لابیاها ضدعفونی شده و بعد بیحسی موضعی صورت می گیرد. سپس جراح، بسته به شکل لابیاها، با خطوط خاصی مشخص می کنند که لابیا چطور باید برش بخورد.

در ادامه لابیاها با تیغ جراحی، لیزر و یا RF سرجری برش می خورند. بسته به تکنیک لابیاپلاستی و بخیه زنی، حدود ۱ ساعت عمل زیبایی واژن طول می کشد. بعد از عمل نیازی به بستری شدن ندارید و میتوانید به خانه بروید. اما بهتر است کسی همراه شما باشد تا شما را تا منزل برساند. در ادامه با تکنیکهای این عمل بیشتر آشنا می شوید.

انواع تکنیک های عمل لابیاپلاستی

فرم لابیامینور هر شخصی با دیگری متفاوت است. برای همین جهت برش لابیاها تکنیکهای مختلفی وجود دارد که بر اساس شکل لابیا انتخاب می شوند. رایج ترین تکنیک های لابیاپلاستی عبارتند از:

تکنیک سنتی یا تریم

در این تکنیک، لابیاها به صورت یک خط صاف از بالا به پایین برش می خورد تا قسمت اضافی آن برداشته شود. این تکنیک برای همه ی فرم های لابیامینور مناسب نیست.

تکنیک وِج پلاستی

در وج پلاستی، لابیاها به شکل V برش می خورند. این تکنیک برای برش بیشتر لابیاها مناسب است و در ایران هم از رایج ترین تکنیک های عمل زیبایی واژن به حساب می آید.

انواع-روشهای-لابیاپلاستی

تکنیک S پلاستی

S پلاستی یکی دیگر از روشهای رایج عمل زیبایی واژن است که معمولا با عمل هودکتومی در شیراز همراه است و برای برخی از فرمهای لابیا مینور مناسب است.

تکنیک Z پلاستی

Z پلاستی معمولا برای زنانی به کار می رود که کلاهک کلیتوریس با لابیاها در یک امتداد و اصطلاحا بهم چسبیده است. این روش هم از تکنیک هایی است که در آن همزمان با لابیاپلاستی باید عمل هودکتومی یا کنار زدن کلاهک از روی کلیتوریس را انجام داد.

باربی لابیاپلاستی

در این تکنیک کل لابیامینور برداشته می شود. این نوع لابیاپلاستی بیشتر بین سلبریتی های امریکا مرسوم است و کمتر در ایران انجام می شود. چون لابیاها نقش حفاطتی دارند نباید کاملا آنها را برداشت و اگر از نتیجه عمل لابیاپلاستی باربی پشیمان شوید، باید یک عمل ترمیمی بسیار سنگین و پر هزینه را انجام دهید.

مراقبتهای بعد از عمل زیبایی واژن در شیراز

مراقبتهای-بعد-از-لابیاپلاستی

بعد از عمل زیبایی واژن باید تا زمان بهبودی لابیاها مراقبتهای زیر را انجام دهید:

  • در ۴۸ ساعت اول بعد از عمل برای کاهش درد و تورم می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید. ولی نباید یخ را مستقیم روی لابیا بگذارید و باید دور آن پارچه یا گاز استریل بپیچید.
  • آینه به دست نباشید و مدام به لابیاها ور نروید.
  • داروهای مسکن، آنتی بیوتیکها و کرم ترمیم کننده لابیاپلاستی را طبق دستور پزشک مصرف کنید.
  • از توالت فرنگی استفاده کنید و برای شستن خود از آب با فشار قوی اجتناب کنید.
  • بعد از هر بار دستشویی حتما خودتان را به آرامی خشک کنید و به لابیاها فشار نیاورید.
  • ۴ تا ۶ هفته نباید رابطه جنسی داشته باشید یا کارها و ورزشهای سنگین انجام دهید.

دوره نقاهت بعد از عمل زیبایی واژن

بعد از لابیاپلاستی باید حدود یک هفته در منزل استراحت کنید، بعد از آن می توانید به سر کار و زندگی عادی خود برگردید. دوره نقاهت بعد از عمل لابیا بستگی به سرعت ترمیم بافتهای شخص دارد، بنابراین مدت زمان بهبودی لابیاها حدود ۴ تا ۶ هفته است.

کی باید نگران جای بخیه عمل لابیاپلاستی باشید

بعضی خانم ها برای لابیاپلاستی مراجعه می کنند و بدنبال روشی می گردند که بخیه نیاز نداشته باشد. اول از هر چیز باید بگوییم که بخیه زدن برای عمل لابیاپلاستی اتفاقا خیلی خوب است. چون بعد از عمل، لابیاها ورم می کنند و اگر بخیه داشته باشند، بعد از سه روز بافتشان ترمیم می شود. اما بدون بخیه، ۳ ماه درگیر هستید تا محل برش جوش بخورد.

تکنیک بخیه زدن و نوع نخ بخیه در ماندن یا نماندن جای بخیه لابیاپلاستی مهم هستند. برای همین است که خانم دکتر طباطبایی اصرار دارند که از نخهای با کیفیت (هر چند کمی گرانتر هستند) استفاده کنند. چون این نخها جا نمی اندازند و زودتر هم می افتند. البته ناگفته نماند در مواردی هم علت ماندن جای بخیه، نوع بافت شخص است.

سوالات رایج درباره هزینه عمل زیبایی واژن در شیراز

سوالات زیر در مورد هزینه عمل زیبایی واژن در شیراز اغلب از خانم دکتر طباطبایی پرسیده می شود که با جوابشان در ادامه می خوانید:

هزینه عمل ترمیم لابیاپلاستی چقدر است؟

عمل ترمیم لابیاپلاستی چون سنگین تر و طولانی تر از لابیاپلاستی اولیه است، همیشه خیلی گرانتر برایتان تمام می شود و شاید در آخر نتیجه دلخواه را هم ندهد. پس از همان ابتدا سراغ بهترین جراح لابیاپلاستی در شیراز بروید تا نیازی به عمل ترمیمی نداشته باشید.

هزینه جراحی لابیاپلاستی در شیراز را با چه روشی می توانم ارزانتر انجام دهم؟

جراحی لابیاپلاستی در اتاق عمل انجام می شود و هزینه بیمارستان، متخصص بیهوشی و وسایل یکبار مصرف اتاق عمل را هم باید بپردازید. اما لابیاپلاستی با لیزر این هزینه ها را ندارد. با این حال اگر لازم است جراحی شوید باید این کار را انجام دهید چون لابیاپلاستی با لیزر برای تمام لابیاها جواب نمی دهد.

چه نوع بیهوشی برای لابیاپلاستی استفاده می شود؟

برای لابیاپلاستی با لیزر بیهوشی نیاز ندارید و از تزریق بیحسی موضعی برایتان استفاده می شود. البته به خانم هایی که خیلی استرس دارند قبل از جراحی یک قرص آرامبخش می دهیم یا قبل از تزریق بیحسی از پمادهای بیحسی برای مرحله اول بیحسی استفاده می کنیم.

آیا حس جنسی بعد از لابیاپلاستی کم می شود؟

چون در عمل لابیاپلاستی بخشی از لابیا را برمیداریم، ممکن است نگران میل جنسی یا حس جنسی خود باشید. اما میل جنسی ربطی به لابیاها ندارد و یک چیز هورمونی و ذهنی است. در مورد اعصاب جنسی هم لابیاها فاقد عصبهای جنسی هستند و این اعصاب عمدتا در کلیتوریس و ناحیه داخلی واژن قرار دارند. لابیاپلاستی نه تنها تاثیر منفی بر رابطه جنسی نمی گذارد، بلکه حس جنسی بعد از لابیاپلاستی به دلایل زیر بیشتر می شود:

  • افزایش اعتماد بنفس زنان موقع نزدیکی
  • کاهش اصطکاک لابیاها موقع دخول
  • رفع دردهای مقاربتی و درد واژن به دلیل بزرگی لابیاها
  • انجام عمل هودکتومی همراه با لابیاپلاستی که باعث لمس بهتر کلیتوریس می شود و بهبود ارگاسم می شود.

آیا چاق و لاغر شدن روی نتیجه لابیاپلاستی تاثیر دارد؟

خیر. چاقی، لاغری یا بارداری هیچ تاثیری روی لابیامینور ندارد. چون بافت این ناحیه فاقد چربی است. اما بزرگ شدن لابیا در بارداری در تمام زنان بدلایل هورمونی رخ می دهد و بعد از زایمان دوباره به همان حالت قبل از بارداری بر می گردد.

درد عمل زیبایی واژن چقدر است؟

برای این جراحی از بیحسی موضعی استفاده می شود، بنابراین موقع عمل هیچ دردی ندارید. بعد از عمل کمی احساس درد و ناراحتی دارید که با مصرف مسکن های تجویز شده بهبود می یابد.

کسانی که بافت کلوییدساز دارند، می توانند لابیاپلاستی کنند یا جای آن می ماند؟

چون لابیا یک بافت مخاطی است، احتمال کلوییدی شدن آن کم است و به شدت بقیه پوست بدن کلویید نمی دهد. پس می توانید این جراحی را انجام دهید. اگر کلویید ایجاد شد هم می توانیم با لیزر آنرا رفع کنیم.

می توانم در یک جلسه هم لابیاپلاستی را انجام دهم و هم تزریق چربی؟

بله می توانید همزمان تزریق چربی به واژن در شیراز را هم انجام دهید. این کار هزینه نهایی عمل هم به مراتب کمتر از دو یا چند عمل جداگانه خواهد شد.

اگر شما هم سوالی درباره قیمت عمل زیبایی واژن در شیراز دارید، می توانید در بخش نظرات این مقاله آنها را از ما بپرسید.

۳.۶/۵ - (۱۷ امتیاز)

8 پاسخ

    1. سلام. عزیزم این کاملا بستگی به این داره که با روش جراحی باشه که در اتاق عمل انجام میشه یا لیزر و آراف که در مطبه و هودکتومی میخواد یا نه و یه سری فاکتورهای دیگه. میتونید برای مشاوره بیشتر با مطب دکتر طباطبایی تماس بگیرید: ۰۹۱۷۷۵۳۸۸۹۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بخوانید