جدیدترین لیزر واژن در شیراز + هزینه لیزر واژینال

لیزر واژینال یک روش غیر جراحی پرطرفدار برای درمان مشکلات واژینالی خانم ها است که در هر سنی می توانند برای درمان با این روش اقدام کنند. این تکنولوژی به خصوص در درمان خشکی یا آتروفی واژن در یائسگی و بهبود نشت غیر ارادی خفیف مثانه در بانوان یائسه زیاد به کار می رود.
ما در این مقاله قصد داریم شما را با تکنولوژی لیزر واژینال در شیراز با لیزر آنجلا، کاربردها، عوارض و هزینه های آن آشنا کنیم. همچنین به تفاوتها و مزایای لیزر آنجلا نسبت به لیزر مونالیزا و لیزر ژولیت در شیراز می پردازیم. برای دسترسی سریع به تیترها می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

فهرست مطالب

آشنایی با لیزر واژینال آنجلا

دستگاه لیزر آنجلا (Angela) نوعی لیزر CO2 فرکشنال و ساخت کمپانی IDS کره جنوبی است. ویژگی لیزر آنجلا در پالس های دو مرحله ای یا همان پالسهای هوشمند است که باعث شده نسبت به لیزر مونالیزا در شیراز و یا لیزر ژولیت برتری پیدا کند. این پالسها در مرحله اول بافت را به صورت میکرونی میکرونی می کنند.

سپس در مرحله بعدی، پالس گرما به عمق بافت فرستاده می شود. این پالس کلاژن سازی و مویرگ سازی را در واژن تسریع کرده و از این طریق مشکلات دستگاه تناسلی بانوان را برطرف می کند. بنابراین می توان تفاوت لیزر انجلا با لیزر مونالیزا در شیراز یا لیزر ژولیت را در موارد زیر خلاصه کرد:

  • کاهش آسیبهای حرارتی به دلیل کنترل بیشتر روی پالس های انرژی
  • سریعتر بودن ترمیم بافتهای واژن نسبت به سایر لیزرها
  • کارایی و اثربخشی بهتر انجلا
  • عمق نفوذ گرمای بیشتر و بازسازی لایه های زیر مخاطی واژن

شما هم می توانید برای درمان با لیزر واژینال آنجلا در شیراز به مطب خانم دکتر سیده زهرا طباطبایی، جراح و متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید. جهت رزرو وقت قبلی با شماره ۰۹۱۷۷۵۳۸۸۹۳ تماس بگیرید.

کاربردهای لیزر واژینال در شیراز

به گفته دکتر سیده زهرا طباطبایی، جراح و متخصص زنان و زایمان، لیزر آنجلا یکی از انواع لیزرهای واژن است که معمولا در درمان مشکلات زیر کاربرد دارد:

جوانسازی واژینال با لیزر

جوانسازی واژن با لیزر بیشترین کاربرد را در درمان خانم هایی دارد که نزدیک سن یائسگی یا یائسگی زودرس هستند. جوانسازی واژن در شیراز با استفاده از لیزر آنجلا در کنار روشهایی مثل مصرف ویتامین C، ورزش کگل و تغذیه مناسب منجر به بازسازی کلاژن دیواره واژن شود.

تقویت دیواره واژن باعث رفع خشکی و آتروفی واژن شده و این یکی از بهترین تاثیرات درمانی لیزر آنجلا است. درمان با این روش برای اغلب خانمها ۳ تا ۵ جلسه است. از دیگر اثرات جوانسازی واژن با لیزر آنجلا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع شلی، خشکی و نازک شدن واژن بخصوص در زنان یائسه
  • تحریک واژن به ساخت کلاژن و اسیدهیالورونیک برای تولید مخاط بیشتر و روانکاری واژن
  • بهبود رابطه زناشویی و افزایش ارگاسم در زنان

همچنین جوانسازی واژن با لیزر در درمان دردهای مقاربتی، سوزش، خارش و درد واژن در اثر خشکی و آتروفی نقش مهمی بر عهده دارد.

مزایای-جوانسازی-واژن-با-لیزر

لیزر واژن برای عفونت

عفونت قارچی مزمن در اثر خشکی و آتروفی واژن ایجاد شده و فلور طبیعی واژن بهم می زند. در نتیجه رشد قارچها و باکتریهای مضر واژن بیشتر می شود. بانوانی که عفونت مزمن دارند، علاوه بر ترشحات زیاد سفید و تکه تکه واژن با مشکل درد، سوزش، خارش و مقاومت عفونت به درمان دارویی مواجه اند.

لیزر واژن برای عفونت یکی از کاربردهای مهم لیزر آنجلا است که به این بانوان کمک می کند لایه مخاطی واژن شان بازسازی شده و رطوبت و اسیدیته طبیعی به آن برگردد. با ۲-۳ جلسه درمان با این روش، بالخره می توانند از شر عفونتهای مکرر و علائم آزاردهنده آن راحت شوند.

لیزر واژن برای رفع تیرگی

بارداری، پوشیدن لباس تنگ، چاقی، بعضی بیماریها و اختلالات هورمونی باعث تیرگی و کاهش کیفیت پوست شده و اعتماد بنفس خانمها و زیبایی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. به همین علت بانوان شیرازی به دنبال سفید کردن واژن خود با روشهای قطعی و سریع هستند.

رفع تیرگی واژن و کشاله ران در شیراز با لیزر در حال حاضر موثرترین روش است که در ۳-۴ جلسه بدون هیچ عارضه ای انجام می شود. پرتوهای آنجلا ظرف ۳۰ دقیقه براحتی ملانین های تیره پوست را تخریب و باعث روشن سازی واژن می شود. روشن سازی واژن با آنجلا، جوانسازی و نرمی لابیاماژورها را هم به دنبال دارد.

تنگی واژن با لیزر در شیراز

عواملی مثل افزایش سن، زایمان واژینال، بارداری و یائسگی باعث گشادی واژن می شود. در این حالت نه تنها لذت جنسی شما کمتر شده بلکه دچار عفونتهای مزمن قارچی و خروج باد از واژن هم می شوید. اگر گشادی واژن خفیف و بیشتر ناشی از شلی دیواره واژن باشد، لیزر واژن برای تنگی مجدد آن موثر است.

لیزر واژن با تحریک ساخت کلاژن و الاستین دیواره واژن را سفت و محکم کرده و باعث می شود اصطلاحا واژن تنگ شود. منظور از “تنگی واژن با لیزر” همین تقویت و استحکام واژن است و نباید فکر کنید که قطر کانال کم می شود. بلکه برای کاهش قطر کانال باید عمل تنگ کردن واژن در شیراز را انجام دهید. از آنجایی که شلی عضلات دیواره واژن باعث گشادی واژن می شود و لیزر نمی تواند تا این عمق نفوذ کند به همین خاطر تنگ کردن واژن با لیزر توصیه نمی شود. شما می توانید در مقاله تجربه های ناموفق از تنگ کردن واژن با لیزر با دلایلی که این عمل با لیزر مناسب نیست بیشتر آشنا شوید.

کاهش بی اختیاری ادرار استرسی

لیزر آنجلا برای درمان بی اختیاری ادرار استرسی که در اثر تضعیف دیواره واژن و مجاری ادرار ایجاد می شود، بسیار موثر است. لیزر آنجلا با کلاژن سازی و تقویت دیواره واژن و مجاری ادرار می تواند مشکل ریزش ادرار بانوان بعد از زایمان، در طول شیردهی و یا سنین یائسگی را تا حد زیادی رفع کند.

برای درمان با این روش می توانید ۲ تا ۳ جلسه با فاصله یک ماه را انجام دهید (بسته به شدت عارضه). بعد از آخرین جلسه، می توانید هر ۶ ماه یک جلسه لیزر را شارژ کنید تا ماندگاری نتیجه درمان تان بیشتر شود.

نتایج استفاده از لیزر آنجلا

استفاده از لیزر آنجلا در درمان خشکی و آتروفی واژن حتی در زنان یائسه اغلب می تواند در سه جلسه علائم آتروفی واژن را بهبود دهد. این علائم عبارتند از:

  • درد
  • سوزش
  • خارش
  • درد موقع نزدیکی
  • لکه بینی یا خونریزی بعد از رابطه جنسی
  • خشکی واژن

مهمترین مزایای لیزر واژینال در شیراز

استفاده از لیزر واژینال برای کارهای زیبایی یا درمانی ناحیه تناسلی خانم ها یک روش کم تهاجم، سرپایی و بدون نیاز به بستری شدن است که در مطب پزشک قابل انجام است. از دیگر مزایای مهم درمان با این روش عبارتند از:

  • بدون درد و خونریزی
  • با بیحسی موضعی
  • بهبود روابط زناشویی (افزایش ارگاسم، رفع درد موقع نزدیکی، …)
  • درمان سریع و موثر مشکلات واژینالی
  • مناسب برای هر سنی
  • بهبود اعتماد به نفس خانم ها و زیبایی فرم واژن
  • دوره نقاهت کوتاه
  • برگشتن به کارهای عادی و سبک روزمره در همان روز انجام لیزر

همچنین مدت زمان انجام آن در هر جلسه کوتاه بوده و بستگی به نوع عارضه ممکن است ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول بکشد.

مراقبتهای بعد از لیزر واژن

به گفته خانم دکتر سیده زهرا طباطبایی، جراح و متخصص زنان، بانوانی که برای درمان خشکی واژن در شیراز از لیزر انجلا استفاده می کنند، بعد از هر جلسه لیزر باید مراقبتهای زیر را انجام دهند تا بهترین نتیجه را از لیزر خود بگیرند:

استراحت

بعد از هر جلسه لیزر می توانید به کارهای روزمره خود برگردید و نیازی به استراحت ندارید. البته در روزهای اول بعد از لیزر بهتر است برای جلوگیری از فشار آمدن به واژن از ورزشها یا کارهای سنگین بپرهیزید.

استحمام

همان روز بعد از لیزر می توانید یک دوش سرپایی بگیرید. اما برای جلوگیری از عفونت توصیه می شود از نشستن در وان آب بپرهیزید. بعد از رفع هر گونه علائم سوزش و ناراحتی واژن می توانید از وان، استخر یا جکوزی استفاده کنید.

رعایت بهداشت واژن

برای رعایت بهداشت واژن و جلوگیری از عفونت حتما کارهای زیر را انجام دهید:

  • بعد از هر بار دستشویی رفتن خودتان را خشک کنید.
  • دستمال توالت را حتما از جلو به عقب بکشید تا میکروبهای مقعد وارد واژن نشوند.
  • از همان روز لیزر تا چند روز باید شورت نخی گشاد بپوشید.

بعد از لیزر واژینال حتما تا چند روز لباس زیر تمیز و خشک و یا دامن بپوشید.

لیزر واژن چقدر موثر است؟

تقریباً ۵۰ درصد از زنان یائسه از خشکی واژن، خارش و سوزش آن شکایت دارند. لیزر درمانی در این بانوان به اندازه مصرف استروژن واژینالی می تواند باعث بهبود عملکرد جنسی و ادراری آنها شود. تحقیقات در مورد اثربخشی لیزر واژینال نشان می دهد که ۷۰ تا ۸۰ درصد از خانمهایی که برای درمان خشکی واژن در یائسگی از لیزر استفاده کرده اند، از نتیجه درمان خود کاملا راضی هستند (منبع: sciencedaily) به علاوه، درمان با این روش، عوارض هورمون درمانی را ندارد و برای همین لیزر جایگزین خوبی برای هورمون تراپی است.

اگر قصد دارید از لیزر واژینال آنجلا برای درمان خشکی و آتروفی واژن در شیراز اقدام کنید، می توانید به مطب خانم دکتر سیده زهرا طباطبایی، یکی از مراکز لیزر آنجلا در شیراز مراجعه کنید.

مزایای-لیزر-واژینال

مراقبتهای بعد از لیزر واژن در شیراز

مراقبت بعد از لیزر واژن بستگی به این دارد که از لیزر برای درمان چه مشکلی استفاده شده باشد. اما به طور کلی دستورالعمل های زیر را باید بعد از درمان با لیزر واژن رعایت کنید:

  • اگر احساس درد یا سوزش دارید، از کمپرس سرد یا مسکن های ملایم می توانید استفاده کنید.
  • اگر کرم های ترمیم کننده مثل زینک یا هر داروی دیگری مثل مسکن یا آنتی بیوتیک برایتان تجویز شده، باید به موقع آنها را مصرف کنید.
  • بهتر است تا یکی دو هفته کارها و ورزشهای سنگین انجام ندهید.
  • بهداشت واژن و لباس زیر را رعایت کرده و شورت چسبان و غیر نخی نپوشید.
  • اگر از لیزر واژن برای داخل واژن استفاده شده، نباید یک تا دو هفته رابطه جنسی داشته باشید. برای لیزر روشن سازی هم بهتر است تا یک هفته نزدیکی نکنید.
  • بعد از روشن سازی نباید از آب داغ برای استحمام یا شست و شوی واژن استفاده کنید.

اگر علائم درد یا سوزش شدید بود و یا ترشحات عفونی داشتید، فورا باید به پزشک تان مراجعه کنید.

لیزر واژن چه عوارضی دارد؟

درمان با لیزر آنجلا هم مثل لیزر مونالیزا و لیزر ژولیت بدون عارضه و بی خطر است. پزشک یا اپراتور دستگاه، لیزر را در طول موجهایی تنظیم می کند که صدمه ای به شخص وارد نشود. احساس درد خفیف، التهاب کم و احساس گزگز یا گرما در محل لیزر از عوارض لیزر واژینال هستند که طبیعی است.

به گفته خانم دکتر طباطبایی این عوارض طی چند ساعت یا چند روز خودبخود برطرف می شوند. اما ایجاد تاول و التهاب شدید از عوارض نادر لیزر واژینال است که اگر اتفاق افتاد، باید جلسات لیزر را متوقف کرد.

لیزر ژولیت در شیراز

خیلی از خانمهای عزیز شیرازی بین انتخاب لیزرهای مختلف دچار تردید می شوند. اینکه کدام لیزر روشن کننده پوست ناحیه تناسلی برای آنها مناسب تر است و از کدام لیزر واژن استفاده کنند نتایج بالاتری می گیرند. یکی از لیزرهایی که به میزان زیادی در شیراز روی آن تبلیغات می شود، لیزر ژولیت است. از آنجایی که کلینیک خانم دکتر زهرا طباطبایی مجهزترین کلینیک تخصص زنان در جنوب کشور است، نظرشان را درباره تفاوتهای لیزر آنجلا و لیزرهای دیگر مثل مونالیزا و ژولیت جویا شدیم:

” بر اساس نتایج کلینیکی که توسط متخصصین زنان گزارش شده است، لیزر ژولیت نسبت به لیزر مونالیزا ماندگاری کمتری دارد. در اصل خانمهایی که تحت درمان با لیزر واژن ژولیت قرار می گیرند نیازمند این هستند که خیلی زود به زود برای شارژ و تمدید اثر لیزر به مراکز زنان مراجعه کنند. این مقایسه لیزر ژولیت نسبت به مونالیزا بود… درحالیکه لیزرهای آنجلا چند سال بعد از مونالیزا وارد حیطه تخصص زنان شده اند… نتایج بالینی و کلینیکال لیزر آنجلا فوق العاده است و تاثیراتی که بعنوان یک لیزر واژن دارد در حد معجزه است. از آنجایی که امروزه لیزرهای واژینال نقش مهمی در درمان بیماریهای یائسگی و پیشا یائسگی دارند، ما بعد از تحقیقات بسیار نوع لیزر را انتخاب کردیم و هم اکنون نه تنها خود ما که مراجعین مرکز هم از نتایج لیزر آنجلا و ماندگاری و تاثیرگذاری آن بسیار راضی هستند.”

تفاوت RF فرکشنال با لیزر فرکشنال CO2

RF فرکشنال و لیزر فرکشنال دو تکنولوژی موثر در درمان بیماری های واژینالی یا عمل های زیبایی کم تهاجم هستند که در ادامه با تفاوت آنها بیشتر آشنا می شوید:

نوع امواج

RF فرکشنال با امواج رادیوفرکوئنسی کار می کند. اما لیزرهای فرکشنال CO2 نسلی از لیزرها هستند که با شکستن مولکولهای گاز دی اکسید کربن، پرتوهای نور ایجاد می کنند.

میزان نفوذ

امواج آر اف واژن عمق نفوذ بیشتری به واژن دارند و علاوه بر لایه سطحی کانال واژن (لایه مخاطی) به لایه های عضلانی در زیر مخاط نیز نفوذ می کنند. بنابراین جوانسازی واژن با rf عمقی تر است.

اما انرژی طول موجهای لیزر بیشتر در سطح لایه مخاطی واژن جذب شده و نمی تواند به لایه های زیرین نفوذ کند. عمق نفوذ بیشتر لیزر برخلاف RF ممکن است با خطرات و عوارضی همراه باشد.

شدت ریسک

استفاده از امواج رادیوفرکوئنسی آراف بسیار کم خطر است و عوارض فیزیکی کمتری نسبت به انواع لیزرهای CO2 از نظر ایجاد سوزش، التهاب، زخم یا اسکار در واژن دارد.

در حالی که پرتوهای لیزر اگر به خوبی تنظیم نشده باشند، گرمای آنها می تواند باعث ایجاد سوختگی یا اسکار در بافتهای واژن شود.

هزینه لیزر واژن در شیراز چقدر است؟

هزینه لیزر واژینال در شیراز کمتر از شهری مثل تهران است و تحت تاثیر عوامل زیر قیمت آن از خانمی به خانم دیگر فرق می کند:

  • مراجعه به بهترین مرکز لیزر واژن در شیراز
  • تعداد جلسات لیزر
  • شدت و نوع عارضه
  • انجام عمل های زیبایی یا درمانی دیگر همزمان با لیزر ناحیه تناسلی

هزینه درمان با لیزر واژن تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه لیزر واژن در شیراز می توانید با مطب خانم دکتر طباطبایی تماس بگیرید.

هزینه-لیزر-واژن

شما هم می توانید برای درمان مشکلات ناحیه تناسلی خود با لیزر واژن در شیراز به مطب خانم دکتر سیده زهرا طباطبایی، جراح و متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید. جهت رزرو نوبت و کسب اطلاع از هزینه های لیزر آنجلا در این مرکز می توانید با شماره ۰۹۱۷۷۵۳۸۸۹۳ تماس بگیرید.

سوالات رایج درباره لیزر واژن در شیراز

رایج ترین سوالات درباره لیزر واژن در شیراز را می توانید در ادامه به همراه پاسخ آن بخوانید:

قبل از لیزر واژینال باید کار خاصی انجام دهیم؟

اگر دچار تبخال و زگیل تناسلی یا عفونت واژن هستید، باید قبل از لیزر کاملا آن را نزد متخصص درمان عفونت واژن در شیراز مداوا کنید.

لیزر برای تنگی واژن برای چه خانم هایی مناسب نیست؟

برای درمان درجات خفیف گشادی واژن از لیزر به عنوان بهترین دستگاه تنگ کردن واژن استفاده می شود. بنابراین اگر گشادی واژن مربوط به کشیدگی و پارگی عضلات کف لگن بوده و درجه گشادی واژن زیاد باشد، باید روشهای جراحی تنگ کردن واژن را انجام دهید. لیزر برای این موارد اصلا موثر نیست.

چه کسانی کاندید لیزر آنجلا نیستند؟

بانوانی که بیماری سیستمیک یا خود ایمنی دارند و یا باردار هستند، نمی توانند لیزر واژینال را انجام دهند.

لیزر واژن در دختران می تواند باعث نازایی آنها شود؟

دختران از لیزر واژن فقط برای وایتنینگ می توانند استفاده کنند و چون پرتوهای لیزر واژن فقط تا چند میلی متری پوست نفوذ دارد، به بافتهای زیر پوست منتقل نمی شوند. بنابراین چنین مشکلی بروز نمی کند.

زنانی که هیسترکتومی کرده و رحم ندارند، می توانند لیزر واژینال را انجام دهند؟

بله. کانال واژن شما سر جای خودش هست و هر عمل زیبایی یا درمانی که با لیزر واژینال انجام می دهیم را می توانید استفاده کنید.

بهترین زمان برای لیزر واژن کی است؟

موقع لیزر نباید پریود باشید و سعی کنید سه روز بعد از پریودتان برای لیزر اقدام کنید. به غیر از موقع پریودی، در هر زمان دیگری از سیکل قاعدگی می توانید لیزر را روی واژن یا داخل واژن انجام دهید.

اگر شما هم سوالی درباره لیزر واژینال در شیراز دارید، در قسمت نظرات این مقاله آنها را از ما بپرسید تا در اسرع وقت همین جا به آنها پاسخ دهیم.

۳.۳/۵ - (۷ امتیاز)

14 پاسخ

  1. سلام. خانم دکتر میشه از لیزر انجلا برای تنگ شدن واژن هم استفاده کرد یا باید جراحی انجام بدم؟

  2. سلام. من یه بچه شش ماهه دارم و شیر میدم. منم میتونم لیزر کنم؟ ضرری برای نوزاد نداره؟

  3. سلام من زگیل تناسلی دارم میتونم اول لیزر کنم بعد برم برا کرایو یا اول کرایو کنم؟ بعدچند روز باید از کرایو بگذره تا بتونم لیزر آنجلا رو انجام بدم و عمل زیبایی لابیا و سوال آخرم اینکه چربی هم تزریق میکنین؟

  4. سلام وقت بخیر من ۴۷ سال سن دارم ۱۷ ساله دیابت دارم . خشکی واژن شدید دارم . بی اختیاری ادرار و عفونت مزمن و شدید . آر اف برام بهتر جواب میده یا لیزر ؟ و دیگه اینکه باید حتما عفونت کامل برطرف بشه قبل از لیزر یا آر اف

    1. قبل از لیزر و rf باید عفونتتون برطرف شده باشه. اینکه چه دستگاهی براتون بهتره، اول باید معاینه کنم ببینم خشکی واژن دارید یا اینکه دچار آتروفی شدین. اگر خشکی باشه میتونید لیزر کنید و اگر آتروفی باشه باید آراف واژن انجام بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *